„МИСИЯ: ЛЮБИМА МАРКА”
Първата Библия на брандинга в България
Време е да разкажем вашата история в книгата „Мисия: Любима Марка”


Знаете ли, че ..
УСПЕШНАТА
МАРКЕТИНГОВАИСТОРИЯ
СЪЗДАВА
ИНВЕСТИЦИОННИ
ЯВЛЕНИЯ
по цял свят?
Брандингът е силният ключ за
- ЗАВЗЕМАНЕ НА ПАЗАРЕН ДЯЛ
- ПРИВЛИЧАНЕ НА ИНТЕСТИЦИОННИ ПОТОЦИ
- ПРИВЛИЧАНЕ НА НАЙ- ДОБРИТЕ СЛУЖИТЕЛИ
Ако Вашият бранд имаше душа, щеше ли да иска да бъде разказана неговата история?
Вярвате ли, че ако Стив Джобс не беше достигнал с историята на своя бранд до сърцата на хората, Apple наистина щеше да има толкова зашеметяващ успех в това да спечели любовта на потребителя?
Кой друг, ако не Вие, трябва да разкаже зашеметяващата история на успеха на своя бранд?
Вие четете този текст, защото
- вашият Бранд е след специално селектираните брандове в България, поканени да станат част от първата Библия на брандинга в България
- участвали сте пряко в успешното позициониране на Вашия Бранд в класация Любимите марки
- имате силата да задавате посоката на разцвет на вашия бранд и да вдъхновявате екипа си към победи
В извънредния случай, ако:
- не смятате, че вашият бранд е достатъчно голям да застане до водещите брандове в България
- не желаете да инвестирате допълнително за позиционирането на Вашия Бранд
- нямате влиянието да задавате посоката на развитие на Вашия Бранд и/ или силна мениджърска позиция
Ние ви предлагаме:
- да инвестирате 3-5 минути от вашето време и да прочетете нашето предложение докрай
- да приемете покана за разговор с нас, за който ще отделите 10-20 минути
- да препоръчате да се свържем с друг представител на Вашия бранд или дори друг конкурентен бранд от вашата сфера
Решавате Вие!
Кои сме ние?
- екипът на Класация „Любима Марка“- класация с 11 години успешна история на пазара
Къде ви каним?
- на страниците на първата Библия на Брандинга в България „Мисия: Любима Марка“
Как Ви избрахме?
- Знаем 3 истини за вашия бизнес:
- имате непрекъснато развиващ се пазарен дял
- вашият Бранд е силно разпознаваем
- имате блестящ мениджмънт, който умело мотивира екипите
Накратко:
Когато, преди 11 години, стартирахме класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”, ние искахме да отличим онези марки, които печелят любовта и сърцата на потребителите. Когато Вие ни се доверихте и се включихте в класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”, показахте желание и смелост да разберете каква е истинската нагласа на Вашите потребители и дали наистина успявате да достигнете до техните сърца. За Вас независимата потребителска класация „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” се превърна в барометър на лоялността и показател за това дали Вашият бранд се намира там, където бихте искали.
За книгата:
Единадесет години по-късно, екипът зад класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” Ви кани да се впуснем заедно в едно ново приключение - книгата „Мисия: Любима Марка”. Време е да разкажем Вашите истории, да впишем името на бранда Ви в страниците на първата библия на брандинга в България. Ако Вашата мисия е да спечелите лоялността и любовта на потребителите, то нашата мисия е да разкажем за Вашия успех и да Ви помогнем да достигнете до умовете, сърцата и емоциите им, чрез Вашата уникална история на бранда.



Защо да участвате:
С книгата „Мисия: Любима Марка – първата Библия на брандинга в България” ние ще насочим вниманието на потребители, маркетолози и предприемачи към Вашия бранд, чрез следната добавена стойност:
- Имидж и затвърждаване на лидерските позиции, които заема Вашата марка на българския пазар.
- Споделяне на успешната история на Вашата марка сред българския потребител.
- Присъствие в първата Библия на брандинга в България.
- Позициониране сред най-силните брандове у нас.
- Признание към вашите екипи и служители.
- Даване на успешен пример, насърчаване на предприемачеството.
- Ефективност и креативност.
Съдържание – основни акценти:
В книгата ще вземат участие с актуални материали за маркетинга, брандинга и комуникациите изявени експерти и маркетолози както от сцената на първата конференция у нас Brand Talks, така и представители на различни големи компании и успешно наложени брандове на българския пазар. Ще бъдат разказани успешните истории на редица брандове и ще бъдат дадени отговори на основни теми за ефективния брандинг, сред които:
- Брандовете - за любовта, лоялността и ефективността
- Инсайтът или защо някои брандове успяват да ни развълнуват?
- Когато порасна искам да стана Бранд мениджър!
- Марка и територия
- Истории за успешно ребрандиране
- Дигиталната трансформация и брандинга
- Може ли малката фирма да създаде голяма марка?
- Истината за глобалните брандове
- Каква е връзката между корпоративен и персонален брандинг?
- Как да изградим работодателска марка чрез посредничеството на нашите служители?
- Успешна стратегия за създаване и дистрибутиране на съдържание за социални мрежи
- Как да умножите оборота на своя бранд, без да харчите повече?
- Когато избирам марка, избирам…
- Когато потребителите стават купувачи
- Как да защитим успешната марка от чужди апетити
- Вашата тема?
Ако още имате съмнения, че мястото на Вашия Бранд е на страниците на книгата „Мисия: Любима Марка – първата Библия на брандинга в България”, защото:
- Сега не в моментът за Вашия Бранд да разкаже историята си
- Инвестирате вече достатъчно в маркетинг и реклама
- Не мислите, че една книга ще промени съществено нагласите към Вашия бранд
- Нямате времето да разкажете историята на Вашия Бранд
- Не желаете да споделяте своите маркетингови тайни
Ние ще Ви споделим няколко доказани в световен аспект факти:
- В бизнеса е важно колко бързо си на пазара, дали си сред първите. Правилото е „Ако не го направиш ти първи, ще го направи твоят конкурент“
- Инвестициите в маркетинг и реклама никога не са достатъчно за никой бранд с оглед динамиката на пазара и креативността на конкуренцията
- Никоя маркетинг книга не може да гарантира точен процент ръст на бизнеса за една година. Била тя и маркетинг Библия. Но може да гарантира увеличаване престижа на Бранда и неговата разпознаваемост сред потребителите. Вашите продукти и услуги с оглед на проблемите, които решават, и тяхното качество, са единственото нещо, което може да гарантира измерими счетоводни резултати
- Малко световно известни лидери са написали собствените си успешни истории. Имали са биографи, които са им задавали правилните въпроси. Компаниите имат маркетинг отдели. А издателите на медии- интервюиращи, които спестяват време и правят нещата лесни.
- Споделянето на тайни в бизнеса е избор. Може да споделите толкова, с колкото желаете да бъдете запомнени. Понякога „тайните“ са онези очевидни неща, разказани по завладяващ начин.
Свържете се с Екипа на книгата „Мисия: Любима Марка – първата Библия на брандинга в България” до 15-и ноември 2019 и получавате специална отстъпка 7% от стандартната цена.
Ние знаем, че Вие - хората зад бранда, сте душата на компанията и бизнеса, на Вашата марка. И именно Вие трябва да разкажете историята на Вашия бранд. Наша мисия е да Ви помогнем да го направите с книгата „Мисия: Любима Марка – първата Библия на брандинга в България”
*/Споделете историята на успеха на Вашата Марка в книгата „Мисия: Любима Марка – първата Библия на брандинга в България” и влезте в сърцата на всички, които ще почувстват душата на Вашия бранд./*
**
ПАРАМЕТРИ НА КНИГАТА „Мисия: Любима Марка – първата Библия на брандинга в България”
* Обем за историята на всяка марка: 4 страници
* Тираж: 5000 броя